شرکت یونایتد پرفورمنس متالز که به یو‌پی‌ام معروف است و در سینسیناتی ایالت اوهایو قرار دارد، از شرکت‌های وابستة صنایع O’Neal واقع در بیرمنگام ایالت آلاباما است. این شرکت در ستاد مرکزی خود در سینسیناتی لیزر فایبر ۸ کیلوواتی جدیدی نصب کرده است و در حال حاضر عملیات‌های خود را با چهار ماشین برش لیزری در قطب علمی لیزر اوهایو اجرایی می‌کند.

جیمز جانسون، مدیر عملیات شرکت یوپی‌ام می‌گوید «به حرف‌ها و نظرات مشتریان خود گوش دادیم و با افزایش ظرفیت و به‌روزرسانی فناوری در طول سال‌ها، به نیازهای آنها پاسخ دادیم. علاوه بر لیزر فایبر ۸ کیلوواتی، برای کارایی بیشتر دقت قطعات برش لیزری شده‌ای که در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم، روی تجهیزات فناوری پسا لیزری و اندازه‌گیری هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.»

در حال حاضر این شرکت با چهار دستگاه برش لیزری، دو لیزر فایبر و دو لیزر دی‌اکسید کربن، در قطب علمی لیزر خود در اوهایو مشغول به کار است. این شرکت همچنین از سه واحد پلیسه‌گیری خودکار، یک واحد صاف کردن قطعات و اتاقک عملیات تکمیل با آخرین فناوری‌های موجود در نرم‌افزار نستینگ (nesting software)، مهندسی معکوس ویرتک (Virtek)، یک ماشین فرا سی‌ام‌ام (Fara CMM) و اندازه‌گیری تصویری (Visual Measuring Machine) برخوردار است.